Button
Are you sure that you want to delete filter?
Yes
No
You must choose a filter!
Close
Button
You will save filter data!
or
|
Existing filter name:
|
|
Shrani
|
Cancel
Button

please wait ...
Nova kuhinja - predlogi
Thread
(Posts 11 to 19 from 19,
shown
, hook shown
)
|
Number of link per page :
|
|
25.02.15 at 16:51
RE: Petra
Živjo Maja, Evo še moji komentarji, če ti bo kaj koristilo: - Otok brez kuhalne plošče: ok, se strinjam, čeprav se mi zdi, da lažje pobrišeš pult otoka (saj je v tvojem primeru zelo globok in mislim, da ne bo šprical na parket), kot pošpricano steno za kuhalno ploščo… vendar imaš pri otoku potem še problem z visečo napo in mislim, da je res najbolj praktična tvoja rešitev.
- Meni se zdijo zunanje omarice otoka bolj praktične kot pa podaljšan pult (in predvsem lepše
). Omarice ti bodo prav prišle za kozarce za vino itd,, ki jih boš potrebovala v dnevnem prostoru in jedilnici. - Jaz bi se odločila za najvišjo možno varianto kombiniranega hladilnika. Ne razumem, zakaj bi bil zamrzovalni del posebej.
- Kar se tiče parne pečice, ti lahko poročam o izkušnjah moje mame, ki si jo kupila: Pomoje jo uporablja glih ene 3x na leto, pa še to ko jo mi spomnimo. V glavnem jo uporablja za kuhanje krompirja in zelenjave. Res je vse, kar je kuhano na pari super okusno in menda tudi bolj zdravo, vendar žal prevladujejo naše navade in najraje kuhamo tako, kot smo že leta vajeni, torej v loncu na vodi. Jaz sem si kupila v Ikei tako mrežo za kuhanje na pari (glej sliko 1), ki jo vstaviš v lonec in to se mi zdi super zadeva. Zelenjava se popolnoma na enak način skuha kot v parni pečici pri mami. Hkrati jo uporabljam tudi za steriliziranje dudik in flašk malega nečaka.
Aja, če se boš kljub temu odločila za parno pečico, razmisli, če je ne bi raje dala nad pečico. Itak je parna nižja od navadne pečice, tako rešitev ima naša mami in se mi zdi čisto ok, da ne izgubljaš preveč na prostoru (slika 2). - Jaz sem sicer fan indukcijske plošče, kuhalne lastnosti so iste kot pri plinu, le mnogo bolj praktična je za čiščenje. Se pa strinjam, da so večje plošče bolj praktične in seveda tudi lepše.
- Jaz bi vsekakor to luknjo zaprla. Rešitev za začimbe se mi zdi super.
- Jaz imam že 10 let krožnike v predalniku in to se mi zdi super! Pomoje bi se tudi navadila imeti kozarce v njih. Če ti bodo pa manjkale omarice s časom, jih daš lahko pa se vedno narediti.
- Hm, pomoje pa res ni fajn, da je pomivalc čist na koncu kuhinje. Lahko ga daš levo od korita, torej med kuhalno ploščo in koritom. Lahko ga daš pa tudi v otok poleg malega korita. Sicer boš verjetno večino posode splakovala v ta večjem koritu in je po tem bolj praktično, da je blizu ta velikega korita… čeprav, če pomislim… posodo boš nosila iz jedilne mize, a ni potem najbližja varianta, da jo odložiš na otok in potem v pomivalca… torej razmisli o varianti v otoku…
- Nimam izkušenj s podpultnimi koriti, zgleda pa res zelo fancy… ;)
- Jaz imam ploščice in sem čisto zadovoljna…. Fuge so po 10 letih še vedno ok…. Lahko jih pa namžeš z oljem in se maščoba ne bo poznala.
Steklo mi je tudi lepo, le paziti moraš, da je spodaj dobro zatesnjeno (stik med pultom in steklom), ker če pride zadaj voda, lahko barva na steklu odstopi in pride do grdih flekov (govorim iz izkušenj, to se je zgodilo pri naši stari mami). - Ročaji: Sestra ima sedaj novo kuhinjo brez ročajev (v prejšnji jih je imela) in pravi, da ji je to super. Čiščenje front je super enostavno, ker je ravna površina in če izbereš tiste večje kovinske vdolbene letve, je funkcionalnost ista kot pri ročajih (ok, krpe ne moreš obesiti, ampak to je itak grda razvada J) Edino to sem jaz opazila pri sestrini kuhinji: zaradi teh letvic, se zniža višina predala (glej sliko 3)
Evo, to so maji komentarji tko na hitro... Drugače je lepa kuhinja, a bo leseni del v videzu naplavnine? To mi je full včeš... sestra ima tako pohistvo in je res lepo, ti lahko pošljem kako slikco, če želiš... Lepo bodi...
"Edino to sem jaz opazila pri sestrini kuhinji: zaradi teh letvic, se zniža višina predala (glej sliko 3)" Ja, če greš v to rešitev. Samo meni se zdijo precej boljša rešitev ročaji, ki so na stranico nalimani (sponji sliki) ali pa je stranica tako "pofrzenkana", da na njenem zgornjem delu nastane ročaj. V tem primeru se višina predala nič ne zniža, saj je ročaj del fronte.
Attached photos
Nalimni ročaj.jpg
Naliman nalimni ročaj.jpg
Naliman nalimni ročaj.jpg
|
|
26.02.15 at 12:12
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
1. Ja, lahko si predstavljam pripravo hrane na tem otoku (vzamem zelenjavo iz hladilnika, jo pripravim na otoku, operem v koritu in dam na štedilnik). Nekje pri roki bi morale biti smeti, vsaj biološki odpadki. Otok se mi zdi dovolj velik in po mojem ni treba dati zelo miniaturnega korita, pač takšnega, da normalno vse narediš. Malo razmisli o položaju korita – poskusi v sedanji kuhinji vzeti hrano iz hladilnika, jo odložiti, `pripraviti` , dati na štedilnik … Se pa strinjam s Petro, da je lažje pobrisati pult kot steklo. Starši imajo kuhališče na otoku (ki je manjši oz. manj globok kot tvoj), pa ni nobenih težav s špricanjem. Sicer za to obstajajo zaščite. Pa še tole: korito vzame nekaj prostora, torej pod njim ne moreš imeti povsem izkoriščenega prostora. Če imaš zraven še zamrzovalnik, potem najbrž niti ne ostane veliko za predale. 2. Se strinjam s Petro, `šanka` po mojem ne potrebuješ. Namesto zunanjih predalov bi vsekakor dala omarice s policami – za kozarce in skodelice. Pa potem ni potrebe, da so toliko globoke, samo da postaviš kozarce (15, mogoče 20), predali na drugi strani so potem lahko globlji. To se mi zdi praktično – od mize do kozarcev le nekaj korakov . Takšno rešitev sem že videla in mi je všeč. Ne bi pa otoka podaljševala, kot predlaga Janez, ker potem preveč zapreš kuhinjo in je kot nekakšen tunel.
3. Vedno imam premalo prostora v zamrzovalniku in hladilniku in posledično nered. Torej – jaz bi se brez razmišljanja odločila za to varianto. A predviden zamrzovalnik je potem globok 53? 4. Se strinjam s Petro. Namesto parne bi nad pečico potem raje dala vgradno mikrovalovko. 5. Večje kuhalne plošče so lepše. Odkar imam veliko, se mi tiste manjše zdijo kot igračke in sem čisto nesrečna, ko recimo kuham na ta mali pri starših. Prej se mi je zdelo, da itak ne potrebujem toliko kuhališč, zdaj skoraj vedno vse zapolnim (to je tako kot z omarami, kolikor jih imaš, toliko jih napolneš). 6. Ti mali pripomočki mi gredo vedno na živce, ker mi zavzamejo toliko prostora in jih nekam tlačim, ko jih potrebujem, pa lazim po stolih in vlečem ven . Torej bi luknjo uporabila zanje, pa vgradila tudi vtičnice. Najbrž bi jo nekako poskušala zapreti, da se aparati ne bi videli. 7. Sama se za to ne bi odločila zaradi drugih razlogov. Sicer pa: krožniki v predalih so že skoraj standard, kozarce bi dala v omarico otoka, ne bi me motili niti v predalu, čeprav moram priznati, da je to malo manj običajno. 8. Pomivalec desno od korita mi je boljše, ker z desno nalagam noter iz korita. Drugam po mojem ne gre. Ne vem, koliko je dolg otok – če imaš že korito in zamrzovalnik pa še pomivalca … Verjetno bi potem vsaj predali odpadli. 9. Ja, podpultni – lepši, lažje čiščenje, ker se ti ne nabira ob robovih. O naklonu nimam pojma. 10. Že dolgo imam steklo, zadnjič nekje videla ploščice – in mi je bilo zelo všeč! Po mojem so spet in . 11. Definitivno brez ročajev (čiščenje, videz), pač takšno, da si ne polomiš nohtov. Mislim, da so različne možnosti – letev je lahko na predalu, pa potem ni nižji. Pa še eno stvar bi dala v svojo kuhinjo, če bi jo delala – tisto izvlečno omarico za pekače, ti me vedno nervirajo, ker jih nimam kam dati . Aja, pa razmislila bi o Juretovih motorjih za odpiranje predalov. Čeprav bi morala to prej preizkusiti – za zgornje omarice mi je šlo takšno odpiranje na živce, ker je bilo počasno . Je pa zelo fensi. Malo poročaj o odločitvah, ko bo končano, pa nujno slikice!
|
|
26.02.15 at 12:33
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Sem poguglala in opazila, da kozarci v predalih v resnici niso nič nenavadnega, tudi organizatorji zanje obstajajo (kot za krožnike in pribor), torej morda samo pri nas to ni običajno.
|
|
26.02.15 at 19:38
RE: Petra
Živjo Maja, Evo še moji komentarji, če ti bo kaj koristilo: - Otok brez kuhalne plošče: ok, se strinjam, čeprav se mi zdi, da lažje pobrišeš pult otoka (saj je v tvojem primeru zelo globok in mislim, da ne bo šprical na parket), kot pošpricano steno za kuhalno ploščo… vendar imaš pri otoku potem še problem z visečo napo in mislim, da je res najbolj praktična tvoja rešitev.
- Meni se zdijo zunanje omarice otoka bolj praktične kot pa podaljšan pult (in predvsem lepše
). Omarice ti bodo prav prišle za kozarce za vino itd,, ki jih boš potrebovala v dnevnem prostoru in jedilnici. - Jaz bi se odločila za najvišjo možno varianto kombiniranega hladilnika. Ne razumem, zakaj bi bil zamrzovalni del posebej.
- Kar se tiče parne pečice, ti lahko poročam o izkušnjah moje mame, ki si jo kupila: Pomoje jo uporablja glih ene 3x na leto, pa še to ko jo mi spomnimo. V glavnem jo uporablja za kuhanje krompirja in zelenjave. Res je vse, kar je kuhano na pari super okusno in menda tudi bolj zdravo, vendar žal prevladujejo naše navade in najraje kuhamo tako, kot smo že leta vajeni, torej v loncu na vodi. Jaz sem si kupila v Ikei tako mrežo za kuhanje na pari (glej sliko 1), ki jo vstaviš v lonec in to se mi zdi super zadeva. Zelenjava se popolnoma na enak način skuha kot v parni pečici pri mami. Hkrati jo uporabljam tudi za steriliziranje dudik in flašk malega nečaka.
Aja, če se boš kljub temu odločila za parno pečico, razmisli, če je ne bi raje dala nad pečico. Itak je parna nižja od navadne pečice, tako rešitev ima naša mami in se mi zdi čisto ok, da ne izgubljaš preveč na prostoru (slika 2). - Jaz sem sicer fan indukcijske plošče, kuhalne lastnosti so iste kot pri plinu, le mnogo bolj praktična je za čiščenje. Se pa strinjam, da so večje plošče bolj praktične in seveda tudi lepše.
- Jaz bi vsekakor to luknjo zaprla. Rešitev za začimbe se mi zdi super.
- Jaz imam že 10 let krožnike v predalniku in to se mi zdi super! Pomoje bi se tudi navadila imeti kozarce v njih. Če ti bodo pa manjkale omarice s časom, jih daš lahko pa se vedno narediti.
- Hm, pomoje pa res ni fajn, da je pomivalc čist na koncu kuhinje. Lahko ga daš levo od korita, torej med kuhalno ploščo in koritom. Lahko ga daš pa tudi v otok poleg malega korita. Sicer boš verjetno večino posode splakovala v ta večjem koritu in je po tem bolj praktično, da je blizu ta velikega korita… čeprav, če pomislim… posodo boš nosila iz jedilne mize, a ni potem najbližja varianta, da jo odložiš na otok in potem v pomivalca… torej razmisli o varianti v otoku…
- Nimam izkušenj s podpultnimi koriti, zgleda pa res zelo fancy… ;)
- Jaz imam ploščice in sem čisto zadovoljna…. Fuge so po 10 letih še vedno ok…. Lahko jih pa namžeš z oljem in se maščoba ne bo poznala.
Steklo mi je tudi lepo, le paziti moraš, da je spodaj dobro zatesnjeno (stik med pultom in steklom), ker če pride zadaj voda, lahko barva na steklu odstopi in pride do grdih flekov (govorim iz izkušenj, to se je zgodilo pri naši stari mami). - Ročaji: Sestra ima sedaj novo kuhinjo brez ročajev (v prejšnji jih je imela) in pravi, da ji je to super. Čiščenje front je super enostavno, ker je ravna površina in če izbereš tiste večje kovinske vdolbene letve, je funkcionalnost ista kot pri ročajih (ok, krpe ne moreš obesiti, ampak to je itak grda razvada J) Edino to sem jaz opazila pri sestrini kuhinji: zaradi teh letvic, se zniža višina predala (glej sliko 3)
Evo, to so maji komentarji tko na hitro... Drugače je lepa kuhinja, a bo leseni del v videzu naplavnine? To mi je full včeš... sestra ima tako pohistvo in je res lepo, ti lahko pošljem kako slikco, če želiš... Lepo bodi...
Petra!
Arhitektu sva rekla, da želiva kuhinjo v stilu, kot ga kaže priložena fotografija - hrast v kombinaciji z belim pultom. Že nekaj let nama je ta kombinacija najlepša. Se mi zdi, da les prinese v dom neko toplino ...
Kaj si pa ti mislila z "naplavinami"? Mogoče videz surovega, neobdelanega lesa? Zelo bi bila vesela, če bi mi poslala slike sestrine "naplavljene" kuhinje 
lp, Maja
Attached photos
Moderna hrastova kuhinja.jpg
Moderna hrastova kuhinja.jpg
|
|
26.02.15 at 19:54
RE: Maja
Petra!
Arhitektu sva rekla, da želiva kuhinjo v stilu, kot ga kaže priložena fotografija - hrast v kombinaciji z belim pultom. Že nekaj let nama je ta kombinacija najlepša. Se mi zdi, da les prinese v dom neko toplino ...
Kaj si pa ti mislila z "naplavinami"? Mogoče videz surovega, neobdelanega lesa? Zelo bi bila vesela, če bi mi poslala slike sestrine "naplavljene" kuhinje 
lp, Maja
Res hvala vsem za koristne nasvete. Ko bo kuhinja izdelana, vam pošljem tudi fotografijo.
Mogoče še to: kje v Ljubljani imajo veliko izbiro belih kuhinjskih ploščic?
Attached photos
Ploščice kot opeka.jpg
|
|
06.03.15 at 16:29
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Še nekaj sem se spomnil ... jaz bi zgoraj tisto luknjo, nad zgornjimi omaricami, zaprl s spuščenim stropom. Lepše so mi kuhinje, ki so videti, kot da so vzidane v steno.
|
|
08.03.15 at 19:34
RE: Janez
Še nekaj sem se spomnil ... jaz bi zgoraj tisto luknjo, nad zgornjimi omaricami, zaprl s spuščenim stropom. Lepše so mi kuhinje, ki so videti, kot da so vzidane v steno.
Hej Maja, dolgujem ti še odgovor glede furnirja v videzu naplavnine. Mogoče sem se malce nerodno izrazila, to je le videz naplavnine, ni prav naplavljen les. Sestra ima v tem furnirju spalnico in dnevno sobo. Spalnico je od nemškega proizvajalca Thielemeyer in tu je prvič videla tak furnir. Ker jima je bil zelo všeč, sta potem dala še dnevno sobo delati v takem videzu. Se je njun mizar zelo potrudil in rezultat je tudi zelo lep. Evo pripete so slikce spalnice (originalne od proizvajalca) in potem še od mizarja narejene omarice (žal imam samo te dve slikci s tamalim, odmisli tist črni lim ). Pri dnevni sobi sta skombinirala spet temno rjavo mat steklo, kot pri kuhinji.... Aja, zdi se mi, da je tale naplavnina bolj primerna za spalnico in dnevni prostor, mogoče niti ne toliko za kuhinjo, tako da se mi zdi, da si se prav odločila s hrastom. 
Attached photos
spalnica1.jpg
spalnica2.jpg
2014-12-05 16.57.10.jpg
2014-12-05 17.03.57.jpg
|
|
11.03.15 at 14:24
RE: Janez
Še nekaj sem se spomnil ... jaz bi zgoraj tisto luknjo, nad zgornjimi omaricami, zaprl s spuščenim stropom. Lepše so mi kuhinje, ki so videti, kot da so vzidane v steno.
js bi pa tisto luknjo rajši zapolnil z omarico do stropa , ni dosti dražje, pa še spraviš lahko kaj noter
|
|
12.03.15 at 15:02
RE: Petra
Hej Maja, dolgujem ti še odgovor glede furnirja v videzu naplavnine. Mogoče sem se malce nerodno izrazila, to je le videz naplavnine, ni prav naplavljen les. Sestra ima v tem furnirju spalnico in dnevno sobo. Spalnico je od nemškega proizvajalca Thielemeyer in tu je prvič videla tak furnir. Ker jima je bil zelo všeč, sta potem dala še dnevno sobo delati v takem videzu. Se je njun mizar zelo potrudil in rezultat je tudi zelo lep. Evo pripete so slikce spalnice (originalne od proizvajalca) in potem še od mizarja narejene omarice (žal imam samo te dve slikci s tamalim, odmisli tist črni lim ). Pri dnevni sobi sta skombinirala spet temno rjavo mat steklo, kot pri kuhinji.... Aja, zdi se mi, da je tale naplavnina bolj primerna za spalnico in dnevni prostor, mogoče niti ne toliko za kuhinjo, tako da se mi zdi, da si se prav odločila s hrastom. 
Živjo Maja, Sedaj mi je končno še sestra posla slike njenega furnirja od blizu, saj je približno tako, kot sem že napisala v prejšnjem postu. Imam le en popravek: Dnevno sobo sta dala delati po inspiraciji proizvajalca Voglauer, natančneje po njihovi liniji V-Montana http://www.voglauer.com/de/moebel/produkte/v-montana-2/ Se mi zdi, da je delo njunega mizarja zelo vredu, dokaj podobno originalu
Attached photos
image1.JPG
image2.JPG
|
(Posts 11 to 19 from 19,
shown
, hook shown
)
|
Number of link per page :
|
Javascript must be enabled to use this form.
Button
Button
Button
Button
Button

please wait ...
|
|