Button
Are you sure that you want to delete filter?
Yes
No
You must choose a filter!
Close
Button
You will save filter data!
or
|
Existing filter name:
|
|
Shrani
|
Cancel
Button

please wait ...
Nova kuhinja - predlogi
Thread
(Posts 1 to 10 from 19,
shown
, hook shown
)
|
Number of link per page :
|
|
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Attached photos
Vizual3D_3V_3.png
Vizual3D_3V_5.png
Shranjevanje začimb.jpg
|
|
23.02.15 at 13:25
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Zanimiva, konkretna vprašanja! Se bom zato potrudil, seveda z mojega, moškega stališča. Čeprav po mojem po različnih mnenjih, ki jih boš dobila, ne boš nič manj zmedena. 1. Meni se korito na otoku zdi smiselno, a bi ga dal v center otoka (glej priloženo sliko). In ne bi imel manjšega, temveč kar navadno velikost. 2. Tu ni nobenega vprašanja. A jaz zunanjih predalov ne bi dal (se mi zdijo prevej neuporabni, raje bi naredil neke vrste pult, tako kot je to tudi na priloženi sliki). Otok bi tudi naredil daljši, toliko, da bi se na desni (skoraj) ujel z robom kuhinje (lepše za pogledati, pa še malo več prostora dobite in morda potem res ne potrebujete zgonjih omaric v centralnem delu). 3. Hadilnika ni nikoli preveč , torej se strinjam s predlagano delitvijo. 4. Jebeš trend. Če ne uporabljaš niti ne veš, zakaj bi uporabljal - zakaj bi potem kupoval? 5. Podpiram velike kuhalne plošče, ker so lepe in vsaj zgledajo v neki kuhinji, pa tudi če ne kuhate toliko (hkrati). Cene pa, kolikor vem, ne odstopajo bistveno od tistih s 4 kuhališči. 6. Nimam mnenja. 7. Kuhinje je hitro premalo, samo spodnji elementi znajo biti hitro nezadostni. Ampak saj so na levi trije zgornji elementi? 8. Pomivalni stroj pod pomivalnim koritom? To sploh ne gre. Pomivalni stroj mora biti desno od korita (oz. levo, če je pomivalka/pomivalec levičar), ker v koritu splakneš, potem pa daš posodo v pomivalni stroj. Če pa je vaš pomivalni v omarici desno od korita (torej zadnji), se mi to zdi čisto okej. 9. Podpultni - itak (oz. vzporedno s pultom, vrezano vanj). Naklon je po mojem neuporabna neumnost. 10. Fuge se umažejo, steklo tudi, a ga je lažje čistiti kot fuge. Steklo.
Attached photos
Otok s koritom.jpg
|
|
23.02.15 at 13:41
RE: Janez
Zanimiva, konkretna vprašanja! Se bom zato potrudil, seveda z mojega, moškega stališča. Čeprav po mojem po različnih mnenjih, ki jih boš dobila, ne boš nič manj zmedena. 1. Meni se korito na otoku zdi smiselno, a bi ga dal v center otoka (glej priloženo sliko). In ne bi imel manjšega, temveč kar navadno velikost. 2. Tu ni nobenega vprašanja. A jaz zunanjih predalov ne bi dal (se mi zdijo prevej neuporabni, raje bi naredil neke vrste pult, tako kot je to tudi na priloženi sliki). Otok bi tudi naredil daljši, toliko, da bi se na desni (skoraj) ujel z robom kuhinje (lepše za pogledati, pa še malo več prostora dobite in morda potem res ne potrebujete zgonjih omaric v centralnem delu). 3. Hadilnika ni nikoli preveč , torej se strinjam s predlagano delitvijo. 4. Jebeš trend. Če ne uporabljaš niti ne veš, zakaj bi uporabljal - zakaj bi potem kupoval? 5. Podpiram velike kuhalne plošče, ker so lepe in vsaj zgledajo v neki kuhinji, pa tudi če ne kuhate toliko (hkrati). Cene pa, kolikor vem, ne odstopajo bistveno od tistih s 4 kuhališči. 6. Nimam mnenja. 7. Kuhinje je hitro premalo, samo spodnji elementi znajo biti hitro nezadostni. Ampak saj so na levi trije zgornji elementi? 8. Pomivalni stroj pod pomivalnim koritom? To sploh ne gre. Pomivalni stroj mora biti desno od korita (oz. levo, če je pomivalka/pomivalec levičar), ker v koritu splakneš, potem pa daš posodo v pomivalni stroj. Če pa je vaš pomivalni v omarici desno od korita (torej zadnji), se mi to zdi čisto okej. 9. Podpultni - itak (oz. vzporedno s pultom, vrezano vanj). Naklon je po mojem neuporabna neumnost. 10. Fuge se umažejo, steklo tudi, a ga je lažje čistiti kot fuge. Steklo.
Janez, hvala za komentarje!!
8. Pomivalni stroj je na izrisu pod odcejevalnim delom, torej desno od korita. Tukaj sem narobe zapisala.
Imam še en pomislek, ki pa sem ga pozabila omeniti:
ROČAJI Kuhinja je trenutno mišljena brez ročajev, ker mi je to po videzu všeč. Pa sem šla v nekaj salonov preverit, kako je z njihovim odpiranjem. Moram priznati, da je bilo treba pri nekaterih predalih močno ukriviti zapestje, da o polomljenih nohtih sploh ne govorim. Precej težav je bilo tudi z odpiranje vratc pomivalnega stroja. Kako je s čiščenjem front, ki nimajo ročajev, tudi nimam izkušenj. Ročaji da ali ne? Če ja, kakšni za mojo kuhinjo?
Maja
|
|
23.02.15 at 14:01
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Živjo, na hitro sem pogledal in že na prvi pogled je cel kup napak. Tvoja kuhinja potrebuje popolnoma nov koncept. V tej logiki ni ravno najbolj funkcionalna (postavitve kuhališča in pomivalnega korita) še eno korito na otoku, dve pečici (ker sta šik???). Smisel podolgovate kuhalne je v tem, da se ne spečeš na gumbu, ki je preblizu kuhališča na veliki večini klasičnih kuhalnih plošč (kvadratnih). Upam, da ni bilo drago !
|
|
23.02.15 at 14:04
RE: Maja
Janez, hvala za komentarje!!
8. Pomivalni stroj je na izrisu pod odcejevalnim delom, torej desno od korita. Tukaj sem narobe zapisala.
Imam še en pomislek, ki pa sem ga pozabila omeniti:
ROČAJI Kuhinja je trenutno mišljena brez ročajev, ker mi je to po videzu všeč. Pa sem šla v nekaj salonov preverit, kako je z njihovim odpiranjem. Moram priznati, da je bilo treba pri nekaterih predalih močno ukriviti zapestje, da o polomljenih nohtih sploh ne govorim. Precej težav je bilo tudi z odpiranje vratc pomivalnega stroja. Kako je s čiščenjem front, ki nimajo ročajev, tudi nimam izkušenj. Ročaji da ali ne? Če ja, kakšni za mojo kuhinjo?
Maja
Ni za kaj, upam, da kaj koristijo.  Kar se mene tiče (nimam dolgih nohtov) obvezno brez ročajev. Ročaji so staromodni. 
|
|
23.02.15 at 14:09
RE: jure.janzekovic
Živjo, na hitro sem pogledal in že na prvi pogled je cel kup napak. Tvoja kuhinja potrebuje popolnoma nov koncept. V tej logiki ni ravno najbolj funkcionalna (postavitve kuhališča in pomivalnega korita) še eno korito na otoku, dve pečici (ker sta šik???). Smisel podolgovate kuhalne je v tem, da se ne spečeš na gumbu, ki je preblizu kuhališča na veliki večini klasičnih kuhalnih plošč (kvadratnih). Upam, da ni bilo drago !
Jure!
Ne razumem tvoje pripombe o postavitvi kuhališča in pomivalnega korita. Kaj točno si hotel povedati? Tudi tistega z gumbi na kuhališču ne razumem. Kakor mi je znano, imajo vse kuhinjske plošče (tudi indukcijske) upravljanje postavljeno na kuhališče.
|
|
23.02.15 at 17:32
RE: Maja
Jure!
Ne razumem tvoje pripombe o postavitvi kuhališča in pomivalnega korita. Kaj točno si hotel povedati? Tudi tistega z gumbi na kuhališču ne razumem. Kakor mi je znano, imajo vse kuhinjske plošče (tudi indukcijske) upravljanje postavljeno na kuhališče.
55x55 kuhališče na plin ima postavljene gumbe skoraj tik ob kovinskih nosilcih. Ko postaviš na ogenj večje lonce in to nekaj časa gori, se segrejejo tisti gumbi ob kovinskih nosilcih, na nekaterih ploščah so tako blizu, da je skoraj neizbežno da se ob reguliranju plina ne bi spekel ali na loncu ali pa na kovinskem nosilcu.
Postavitev kuhališča in korita. Logika kuhinj je narejena tako, da je najprej hladilnik (od koder vzameš hrano), nato korito (kjer jo umiješ), delovna površina (režeš in pripravljaš) in potem kuhališče. Pri tebi je ravno obratno. Kadar je ravno obratno to pomeni, da si podvajaš korake med delovnim procesom. OK, sicer imaš otok in na otoku še eno korito, vendar je potem bolj smiselno, da imaš otok kot se zagre s poštenim koritom (ali sploh imaš vodo na lokaciji pod otokom? ali je potrebno narediti napeljavo)
Tretja stvar je, da imaš razbito delovno površino. Boljše je več površine v enem kosu, kot 3x po malo, ker si pri pripravi kake zahtevnejše večerje potem stalno prenašaš stvari sem ter tja.
Odpiranje brez ročajev je lahko čisto ok, lahko pa si namesto parne pečice omisliš servo motorje za odpiranje predalov, bo tam tam cena. Predlagam, da prosiš arhitekta, naj ti prisluhne ali odgovori na tvoja vprašanja, zato je plačan.
|
|
23.02.15 at 18:52
RE: jure.janzekovic
55x55 kuhališče na plin ima postavljene gumbe skoraj tik ob kovinskih nosilcih. Ko postaviš na ogenj večje lonce in to nekaj časa gori, se segrejejo tisti gumbi ob kovinskih nosilcih, na nekaterih ploščah so tako blizu, da je skoraj neizbežno da se ob reguliranju plina ne bi spekel ali na loncu ali pa na kovinskem nosilcu.
Postavitev kuhališča in korita. Logika kuhinj je narejena tako, da je najprej hladilnik (od koder vzameš hrano), nato korito (kjer jo umiješ), delovna površina (režeš in pripravljaš) in potem kuhališče. Pri tebi je ravno obratno. Kadar je ravno obratno to pomeni, da si podvajaš korake med delovnim procesom. OK, sicer imaš otok in na otoku še eno korito, vendar je potem bolj smiselno, da imaš otok kot se zagre s poštenim koritom (ali sploh imaš vodo na lokaciji pod otokom? ali je potrebno narediti napeljavo)
Tretja stvar je, da imaš razbito delovno površino. Boljše je več površine v enem kosu, kot 3x po malo, ker si pri pripravi kake zahtevnejše večerje potem stalno prenašaš stvari sem ter tja.
Odpiranje brez ročajev je lahko čisto ok, lahko pa si namesto parne pečice omisliš servo motorje za odpiranje predalov, bo tam tam cena. Predlagam, da prosiš arhitekta, naj ti prisluhne ali odgovori na tvoja vprašanja, zato je plačan.
Jure, evo, sem ravnokar gledal tale plinska kuhališča po netu. In flajštre za prste iščem že od gledanja. A maš kako priporočilo za kako ploščo, za katero pa veš, da je dobra. Tako za zgled. Ker kar jaz gledam, je vse isto .... s...je. Pa še mimogrede - a tistih staromodnih, ki so imele komande na fronti, teh pa nihče več ne dela, ali jih samo jaz ne najdem?
|
|
24.02.15 at 00:41
RE: Domen
Jure, evo, sem ravnokar gledal tale plinska kuhališča po netu. In flajštre za prste iščem že od gledanja. A maš kako priporočilo za kako ploščo, za katero pa veš, da je dobra. Tako za zgled. Ker kar jaz gledam, je vse isto .... s...je. Pa še mimogrede - a tistih staromodnih, ki so imele komande na fronti, teh pa nihče več ne dela, ali jih samo jaz ne najdem?
http://www.ga.si/aparati/kuhalna-plosca/hoover/artikel/31201/ tale je videt, da ne pušča posledic 
Saj ne da so problem samo opekline, tudi plin je treba držat abnormalno dolgo, ne vem kako so to naredili 30 let nazaj, da jih večina še vedno dela. Tiste s komando na fronti so del kompletov pečica s kuhalno ploščo, torej štedilniki, to se še vedno prodaja, ti pa seveda vizuelno totalno uniči kuhinjo. Ne vem v čem je fora novega dizajna, kajti če imaš plin, je itak nemogoče da bi bilo kuhališče popolnoma poravnano s pultom, zakaj torej ne naredijo na tej plinski plošči klančine z gumbi, tako ni mogoče da bi se spekel (ne vem če si predstavljate kaj mislim, ampak modeli izpred nekaj let so imeli rahel klanček, da so bili gumbi pod kotom, nasprotnim gorilnikom, tako da je bilo podobno konzoli na štedilniku). Potem pa imamo še aparate višjega cenovnega razreda kot npr. De Dietrich, Gaggenau, Miele... ampak to so potem druge cifre, ampak zelo šik in tehnično dovršene napravice. Moram pa opozorit, da zamerim našim vrlim prodajalcem bele tehnike podcenjevalen odnos do kupca, če vas zanima o čem govorim si poglejte npr. kaj od Siemensa (ali pa kake druge firme) prodajajo pri nas in koliko izbire je npr. v Nemčiji. Jaz strankam, ki imajo kake bolj specifične potrebe, aparate raje poiščem v tujini in potem pokličem v npr. ga če mislijo nabavit ali pa bomo kupili sami vse direktno v tujini. Zgleda, da si pri nas kupec ne zasluži izbire, pa ne govorim samo o dražjih aparatih. Pri nas dobiš vgradni hladilnik 120, 140 ali 180 cm višine. V Avstriji pa je vmesnih kolikor hočeš, ne vem v čem je finta, tudi Gorenje tujcem ponuja več kot nam in to za precej manj denarja...
|
|
24.02.15 at 10:06
RE: jure.janzekovic
http://www.ga.si/aparati/kuhalna-plosca/hoover/artikel/31201/ tale je videt, da ne pušča posledic 
Saj ne da so problem samo opekline, tudi plin je treba držat abnormalno dolgo, ne vem kako so to naredili 30 let nazaj, da jih večina še vedno dela. Tiste s komando na fronti so del kompletov pečica s kuhalno ploščo, torej štedilniki, to se še vedno prodaja, ti pa seveda vizuelno totalno uniči kuhinjo. Ne vem v čem je fora novega dizajna, kajti če imaš plin, je itak nemogoče da bi bilo kuhališče popolnoma poravnano s pultom, zakaj torej ne naredijo na tej plinski plošči klančine z gumbi, tako ni mogoče da bi se spekel (ne vem če si predstavljate kaj mislim, ampak modeli izpred nekaj let so imeli rahel klanček, da so bili gumbi pod kotom, nasprotnim gorilnikom, tako da je bilo podobno konzoli na štedilniku). Potem pa imamo še aparate višjega cenovnega razreda kot npr. De Dietrich, Gaggenau, Miele... ampak to so potem druge cifre, ampak zelo šik in tehnično dovršene napravice. Moram pa opozorit, da zamerim našim vrlim prodajalcem bele tehnike podcenjevalen odnos do kupca, če vas zanima o čem govorim si poglejte npr. kaj od Siemensa (ali pa kake druge firme) prodajajo pri nas in koliko izbire je npr. v Nemčiji. Jaz strankam, ki imajo kake bolj specifične potrebe, aparate raje poiščem v tujini in potem pokličem v npr. ga če mislijo nabavit ali pa bomo kupili sami vse direktno v tujini. Zgleda, da si pri nas kupec ne zasluži izbire, pa ne govorim samo o dražjih aparatih. Pri nas dobiš vgradni hladilnik 120, 140 ali 180 cm višine. V Avstriji pa je vmesnih kolikor hočeš, ne vem v čem je finta, tudi Gorenje tujcem ponuja več kot nam in to za precej manj denarja...
Dva podolgovata primerka s "hladnimi gumbi".
Attached photos
Plinski štedilnik na steklu.jpg
Plinski štedilnik na steklu.jpg
Plinski štedilnik s klančino.jpg
Plinski štedilnik s klančino.jpg
|
|
25.02.15 at 16:25
RE: Maja
Şem v fazi nakupa nove kuhinje. Arihtekt je že naredil izris kuhinje, meni pa se vsak dan porajajo dvomi, ali bo nova kuhinja sploh funkcionalna. Prosila, bi vas za kakršnokoli mnenje oz. pomislek. 1. Kuhinja ima otok, na katerem namenoma ne bo kuhalne plošče (špricanje maščobe), bo pa manjše pomivalno korito, ki nam bo služilo za pripravo hrane na otoku. Ali je to smiselno, ne vem. 2. Otok je širok 100 cm, zato bodo nanjegovi notranji strani predali globine 53 cm, na zunanji pa predali globine 33 cm. 3. Hladilnik brez zamrzovalnega dela smo vgradili v visok del kuhinje, zamrzovalni del pa pod pult na notranjo stran otoka. Ali je to sploh potrebno, saj imamo trenutno hladnik z zamrzovalnikom v enakih dimenzijah kot bi bil novi hladilnik. 4. V novi kuhinji imamo planirani dve pečici: običajno in parno. Parne sploh ne poznamo; v kuhinjo smo jo vmestili, ker je baje sedaj to trend. Mikrovalovno pečico uporabljamo dnevno in jo bomo skrili v eno izmed omaric nad pečicama. 5. Kuhalna plošča bo plinska, podolgovata, s petimi kuhališči. Razlog za tako odločitev je njen šik videz, ki pa me zopet skrbi, ali je to smiselno, sa še nikoli nisem hkrati uporabljala več kot tri kuhališča. 6. Luknja na pultu (pod omarico) je mišljena za hrambo malih gospodinjskih aparatov: palični mešalnik, blender ter čajnik. Druga varianta je, da se ta prostor zapre s fronto, ki bi na svoji notranji strani imela nosilce za začimbe in bi lahko bila med kuho odprta. 7. Kuhinja nad pultom nima zgornjih omaric. Razlog: fajn izgleda, je bolj svetla, zračna in prostorna. Pa se nam bo to maščevalo? Krožniki in večina kozarcev bi morala v predale. 8. Pomivalni stroj je na čisto skrajnem koncu kuhinje, pod pomivalnim koritom. Je njegova pozicija prava? Zdi se nam izredno daleč do vseh predalov. Je skrb upravičena? 9. Pomivalni koriti sta mišljeni kot podpultni (motiv: fajn izgleda). Odcejevalni del bo vrezan v kamen in bo imel rahel naklon. Smiselno ali kaprica? 10. Nad pultom sem želela ploščice, pa jih je arhitekt odsvetoval, ker naj bi se fuge pri kuhalni plošči od maščobe umazale. Namesto ploščic je uporabil steklo, ki pa bo v nižjem pasu, zaradi uporabe barv, dajalo občutek ploščic. Skratka, kup pomislekov, zaradi katerih me iz dneva v dan mineva misel na novo kuhinjo.
Skrbi me, da bo kuhinja lepša kot sedanja, njena funkiconalnost pa slabša. Prosim za komentarje.
lp, Maja
Živjo Maja, Evo še moji komentarji, če ti bo kaj koristilo: - Otok brez kuhalne plošče: ok, se strinjam, čeprav se mi zdi, da lažje pobrišeš pult otoka (saj je v tvojem primeru zelo globok in mislim, da ne bo šprical na parket), kot pošpricano steno za kuhalno ploščo… vendar imaš pri otoku potem še problem z visečo napo in mislim, da je res najbolj praktična tvoja rešitev.
- Meni se zdijo zunanje omarice otoka bolj praktične kot pa podaljšan pult (in predvsem lepše
). Omarice ti bodo prav prišle za kozarce za vino itd,, ki jih boš potrebovala v dnevnem prostoru in jedilnici. - Jaz bi se odločila za najvišjo možno varianto kombiniranega hladilnika. Ne razumem, zakaj bi bil zamrzovalni del posebej.
- Kar se tiče parne pečice, ti lahko poročam o izkušnjah moje mame, ki si jo kupila: Pomoje jo uporablja glih ene 3x na leto, pa še to ko jo mi spomnimo. V glavnem jo uporablja za kuhanje krompirja in zelenjave. Res je vse, kar je kuhano na pari super okusno in menda tudi bolj zdravo, vendar žal prevladujejo naše navade in najraje kuhamo tako, kot smo že leta vajeni, torej v loncu na vodi. Jaz sem si kupila v Ikei tako mrežo za kuhanje na pari (glej sliko 1), ki jo vstaviš v lonec in to se mi zdi super zadeva. Zelenjava se popolnoma na enak način skuha kot v parni pečici pri mami. Hkrati jo uporabljam tudi za steriliziranje dudik in flašk malega nečaka.
Aja, če se boš kljub temu odločila za parno pečico, razmisli, če je ne bi raje dala nad pečico. Itak je parna nižja od navadne pečice, tako rešitev ima naša mami in se mi zdi čisto ok, da ne izgubljaš preveč na prostoru (slika 2). - Jaz sem sicer fan indukcijske plošče, kuhalne lastnosti so iste kot pri plinu, le mnogo bolj praktična je za čiščenje. Se pa strinjam, da so večje plošče bolj praktične in seveda tudi lepše.
- Jaz bi vsekakor to luknjo zaprla. Rešitev za začimbe se mi zdi super.
- Jaz imam že 10 let krožnike v predalniku in to se mi zdi super! Pomoje bi se tudi navadila imeti kozarce v njih. Če ti bodo pa manjkale omarice s časom, jih daš lahko pa se vedno narediti.
- Hm, pomoje pa res ni fajn, da je pomivalc čist na koncu kuhinje. Lahko ga daš levo od korita, torej med kuhalno ploščo in koritom. Lahko ga daš pa tudi v otok poleg malega korita. Sicer boš verjetno večino posode splakovala v ta večjem koritu in je po tem bolj praktično, da je blizu ta velikega korita… čeprav, če pomislim… posodo boš nosila iz jedilne mize, a ni potem najbližja varianta, da jo odložiš na otok in potem v pomivalca… torej razmisli o varianti v otoku…
- Nimam izkušenj s podpultnimi koriti, zgleda pa res zelo fancy… ;)
- Jaz imam ploščice in sem čisto zadovoljna…. Fuge so po 10 letih še vedno ok…. Lahko jih pa namžeš z oljem in se maščoba ne bo poznala.
Steklo mi je tudi lepo, le paziti moraš, da je spodaj dobro zatesnjeno (stik med pultom in steklom), ker če pride zadaj voda, lahko barva na steklu odstopi in pride do grdih flekov (govorim iz izkušenj, to se je zgodilo pri naši stari mami). - Ročaji: Sestra ima sedaj novo kuhinjo brez ročajev (v prejšnji jih je imela) in pravi, da ji je to super. Čiščenje front je super enostavno, ker je ravna površina in če izbereš tiste večje kovinske vdolbene letve, je funkcionalnost ista kot pri ročajih (ok, krpe ne moreš obesiti, ampak to je itak grda razvada J) Edino to sem jaz opazila pri sestrini kuhinji: zaradi teh letvic, se zniža višina predala (glej sliko 3)
Evo, to so maji komentarji tko na hitro... Drugače je lepa kuhinja, a bo leseni del v videzu naplavnine? To mi je full včeš... sestra ima tako pohistvo in je res lepo, ti lahko pošljem kako slikco, če želiš... Lepo bodi...
Attached photos
Slika 1.jpg
Slika 2.jpg
Slika 3.jpg
|
(Posts 1 to 10 from 19,
shown
, hook shown
)
|
Number of link per page :
|
Javascript must be enabled to use this form.
Button
Button
Button
Button
Button

please wait ...
|
|